Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2012. május 25., péntek

Kapros gombaleves

Na, most iszonyatosan le vagyok maradva. Annyi rendezvényen vagyunk túl, és még áll is előttem, hogy nem sikerül mindent szépen kiposztolnom, de most nekiállok! :)

Ha ránézésre furcsának is tűnik, ízre mégis mennyei!


Hozzávalók:
30 dkg csiperke gomba
1 közepes fej vöröshagyma
1 dl tejföl
1-2 ek liszt
bors
ételízesítő
szerecsendió
1 marék kapor
olaj
víz

A hagymát és a gombát felszeletelem, majd olajon megfuttatom őket. Mikor a gomba kiengedte minden levét, felöntöm annyi vízzel, amennyi ellepi. Addig főzöm, míg a gomba meg nem fő - ha kell, pótolom a vizet -, ezután ízesítem, majd behabarom a tejföl és a liszt keverékével, amit a leveslével hígítok tovább, hogy csomós ne maradjon. A gázt elzárom, és meghintem a levest a marék kaporral.  Nem kell együtt főzni, mert ennyi hőtől épp eléggé megpuhul, továbbá nagyon jó ízt kölcsönöz neki! Kb 20-25 perc alatt kész!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése