Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2013. július 23., kedd

Lekvárcímke egyszerűen

Olyan régen jöttem errefelé, hogy már kicsit lelkiismeret furdalásom van! Pedig annyi mindent készítettem, csak épp nem újdonságokat. Lekvárokat tettem el legalább 50 üveggel, 20 üveg meggybefőttet (a cseresznye az idén tönkrement az eső miatt, így abból csak lekvár lett) 3 vödör savanyú uborkát, most pedig várom a dinnyét, mert megy az is a vödörbe, illetve lekvár lesz belőle. Azt viszont HOZOM!!!! Nagyon-nagyon finom, különleges, úgyhogy tessék szurkolni, hogy mihamarabb beérjen!

Most pedig egy nagyon egyszerű befőtt- és lekvárcímkét hoztam nektek, amit otthon ti is el tudtok készíteni, sőt kinyomtatni is! Viszont egy hátránya van: a sok gyönyörű címke közül csak 1-1 fedő- és oldalcímke van ingyen, a többi viszont fizetős. De sebaj, ez is meseszép!!! Nézzétek csak, én mind a 3 fiamnak készítettem névre szóló baracklekvárt!

Ha jól megnézitek, láthatjátok, hogy az iniciálé mindegyiken az ő nevük kezdőbetűje!



Ha esetleg nincs otthon nyomtatód, de van különleges nyomdád, pecséted (kinek, hogy tetszik), akkor nyomdázz velük, vágd ki, írd rá a finomság nevét, és végül ragaszd fel!

Lekvár- és befőttkészítésre fel! :D

E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése