Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2012. május 6., vasárnap

Joghurtos vitaminsaláta

Ma reggel kitaláltam, készítek a fiúknak hamburgert. De nincs annyi zöldség itthon, amennyifélét bele tudnék rakni. Ezért elhatároztam, készítek egy salátát joghurtos öntettel. Előszedtem mindent, amit találtam, de elég kevésnek bizonyult. Így kimentem a kertbe, szedtem bébiretket és újhagymát.
Először is mutatom a képet: ilyen lett.

De mi is került bele?

Felhasználtam:
1/4 fejes káposzta
1 nagy sárgarépa
2 csomó bébiretek
1 szál újhagyma (a zöld részével együtt)
1 db alma
1 db krumpli
1 konzerv kukorica
3 db gomba

Öntet:
4-5 dl házi natúr joghurt
fehérborecet
1 ek citromlé

bors szerecsendió
2 ek porcukor

A gombát, káposztát csíkokra vágtam, a krumplit, az almát lereszeltem, a retket és a hagymát felszeleteltem. Beletettem egy nagy tálba, ráöntöttem a doboz konzervkukoricát, miután leöntöttem a levét, majd az elkészült öntettel nyakon öntöttem.
Az íze nagyon finom!!!! Már alig várom, hogy megkóstolhassam a vele készült hambit!

Tipp: További zöldségeket is lehet bele tenni, mint pl. zöldborsó, zöldbab stb.

Jó étvágyat kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Era, én hotdog-nak csináltam meg (persze bolti kifliből :(( ) de a salátád fenomenális lett! Isteni, alig bírok magammal, hogy az egészet ne egyem meg. Köszi a receptet!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen! Örülök, hogy nektek is ízlik! A fiúk is épp azt eszik. :)

    VálaszTörlés