Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2013. október 9., szerda

Házi Piros Arany

Ez az egyik legjobb receptem! 

Ezidáig legalább 7 üvegnyit ettem meg belőle csak én! Nem kell megijedni, nem nagy üvegről van szó, csak bébiételes nagyságúról. :) Míg Csongor kicsi volt, vettünk neki néha-néha bébiételt. Az üvegeket nem dobtam ki, mert tudtam, kelleni fognak, ha készítem a piros aranyat! Célszerű ilyen kicsi üvegekbe tenni, mert könnyen romolhat!


Hozzávalók:
3 kg pritamin paprika
1,5 kg paradicsom
1 kg vöröshagyma
7 csapott ek só
1 púpos ek cukor
1 l étolaj

A hozzávalókat ledaráltam, egy nagy lábasba öntöttem, ízesítettem, és 1 órán át főztem közepes lángon. Forrón üvegekbe szedtem, majd száraz dunsztban hagytam kihűlni. Mindenesetre nem bíztam a véletlenre a szavatosságát, ezért tettem bele Nátrium benzoátot, kb fél zacskónyit még akkor, mikor főztem.

Címszavakban ennyi az egész recept! Nem kell túlbonyolítani! :)

Nagyon oda kell figyelni, hogy milyen ételízesítőt használunk hozzá, ugyanis, előfordulhat, ha nem figyelünk oda, túl sós lesz az étel! Én házi vegetából készítettem, így nekem kellett ez a 7 ek só. Viszont, ha boltit használunk, akkor figyelembe kell venni, hogy azok nagyon sok sót tartalmazhatnak!

Jó étvágyat!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése