Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2011. október 17., hétfő

Tócsni

Először is bocsi, de elfelejtettem képet készíteni a hokkaido zsemlékről, pedig olyan jól sikerültek! Lehet, hogy épp ezért maradt el? Az tuti, hogy gyorsan elfogyott! :)

Ma, mivel most jöttek haza a sógornőmék a kórházból, így rendkívül egyszerű ebédet rettyintettem. Jól kibabáztam magam! :)
Bontottam egy üveg cseresznye befőttet, amit gyorsan be is habartam (eper joghurt, liszt)  ill. befűszereztem (fahéj, szegfűszeg) melegítés után. Szóval ez lett a leves. Másodiknak pedig egy új receptet próbáltam ki. Mariann barátnőmtől tanultam. A fiúknak nagyon ízlett már akkor is, mert történetesen nekik és a kisfiának, Boldizsárnak sütötte.

Tócsni:
Reszelj le néhány almát! (5 db-ot reszeltem) Cukorral, van.cukorral és fahéjjal ízesítsd ízlés szerint. Keverj bele annyi lisztet, hogy ne folyjon! Süsd ki vajon. Fahéjas porcukorral meghintve tálalható, de anélkül is mennyei!

így néz ki:


Evőkanállal szaggattam, majd megnyomkodtam, hogy lapos legyen.


 Kb ennyi margarin kell hozzá, minden sütés előtt. Úgy kell csinálni, mint a palacsinta sütéskor. :)

Felhasználtam:
5 db nagy alma
Rama margarin kb 10-15 dkg
liszt
cukor
vaníliás cukor
fahéj

1 megjegyzés:

  1. Köszi!
    Van is almám. Estére készítek a kölyköknek vacsira!
    tényleg eszembe se jutott volna!
    Köszi!
    Ildikó

    VálaszTörlés