Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2011. október 6., csütörtök

Húsos táskák és császárzsemlék

Jól el vagyok maradva a blogolással, pedig rengeteget sütöttem az elmúlt 2 héten! Igyekszem pótolni, csak sajna eddig festettük a nagyszobát, ami még most a mienk, de jövőre nekik adjuk, és elfoglaljuk az övékét. Azért jövőre, mert nincs időnk minden munkálatra. Úgyhogy azt is tervezem ezerrel, meg sütök-főzök-horgolok-scrappelek!

De jöjjenek a receptek, persze Tücsökbogártól! :)

A múlt héten sütöttem meg először, azóta már tegnap is készült belőle, akárcsak a sonkás tekercsből. :) Az alap tésztának az olívabogyós császárzsemlét készítettem el. Ebből lett néhány zsemle, a tetején tökmaggal, illetve húsos-szalonnás-kukoricás, mindent bele táska. Volt egy csomó maradék kajcsi, amit ebbe beletettem, megszórtam sajttal, és már kész is. De hogy pontosan mi? Pizzakrém - házi paradicsompüréből készítve (saját) -, császárszalonna, házi mangalica szalonna, lila hagyma, kukorica, sajt.
Ehhez a tésztát négyzet alakúra nyújtottam ki, majd az egyik felébe tettem a belevalókat. :) Összehajtottam, majd bevagdostam a tetejét, végül lekentem tojással.




Igyekszem, jövök még, csak ezer a dolgom, és el vagyok veszve. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése