Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2011. november 22., kedd

Sült körte vanília pudinggal

Ezt a receptet nem tudom, honnan tanultam, de érdemes elkészíteni, mert nagyon finom!

Hozzávalók:
1 kg körte feldarabolva
4-5 ek cukor (körtére)
Vaníliás pudingpor

A pudinghoz 2 ek-nyi cukor bőven elegendő, mert a körte amúgy is édes.

A cikkekre vágott körtét beletesszük egy serpenyőbe, majd meghintjük a cukorral. Ezután alágyújtunk, és addig sütjük, míg a a körte leve el nem párolgott. Hogy biztos légy a dolgodban, egy fakanál segítségével nyomkodj meg 1-2 körte cikket. Ha könnyen törik, akkor jó. Öntsd egy nagy tálba, majd a kész pudingot is szedd rá, tedd hűtőbe.
Kis tálkákba is lehet szedni, mert így mutatósabb, csak akkor dupla adag puding kell. Mivel nekem csak egy csomag van. pudingom volt itthon, így a nagy tálas verziónál maradtam.

Díszítésnek tejszínhabot szoktam rátenni. Sajnos erről nem tudok képet mutatni, mert gyorsan elfogyott. :)

Más gyümölccsel elkészítve is nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése