Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2013. március 31., vasárnap

Sajttekercs

Húú, jó régen nem jártam erre! Bocsi! Kárpótlásként most hoztam néhány finomságot!

Az idén elhatároztam, hidegtálat készítek a húsvétvasárnapi reggelire. Nem kell valami nagy dologra gondolni: sonka, tojás, kalács, és sajttekercs. 


A tojások még főttek. :)
Hozzávalók:
2 db tömlős sajt - natúr
trappista sajt
sonka
5 db főtt tojás
1 ek mustár
1 csokor petrezselyem
só, bors
10 + 5 dkg vaj

 Egy közepes tepsibe szilikonos sütőpapír teszek, hogy az elkészült ételt könnyen fel tudjam tekerni.
A trappista sajtból annyit szeletelek, hogy be lehessen vele teríteni a tepsit. Ez kb. 10 szeletke. A maradék sajtból reszelek még rá egy vékony réteget, majd sütőbe teszem kb 3 percre. A lényeg, hogy összeolvadjanak!
Míg ez melegszik, elkészítem a krémet. A tömlős sajtot a petrezselyemmel, sóval, borssal, és a tojások (apróra vágott) fehérjével és 10 dkg vajjal jó alaposan kikeverem. A sajtot kiveszem a sütőből, rákenem a  sajtos krémet. Erre teszem a vékonyra szelt sonkákat, majd ennek tetejére kenem a sárga tojáskrémet, (Ez a tojások sárgájából, 5 dkg vajból és 1 ek mustárból áll.) végül feltekerem, és hűtőbe teszem. Nálunk egy éjszakát volt benn a hűtőben.


Rendkívül finom!

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése