Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2013. március 31., vasárnap

Képviselőfánk

Mindig is féltem tőle, mert nagyon bonyolultnak tűnt, aztán tegnap kiderült, szó sincs ilyenről! Rendkívül egyszerű, és nagyon finom! Ráadásul az egyik kedvencem!
 Hozzávalók:
 2,5 dl víz
10 dkg margarin
25 dkg liszt
6 tojás

A vizet a margarinnal jól felforraltam, majd beleszitáltam a lisztet. Addig kell kavarni, míg el nem válik az edény falától. (Hasonlóan készül, mint a házi gyurmám!) Ha kész, a tűzről leveszem, és jól kihűtöm. Ezután  egyenként beleütöm, és ELKEVEREM a tojásokat. Fontos, mert külön-külön jobban alakul majd.

Először megpróbáltam a kenyérsütővel kikavartatni, de nem jött össze, utána megpróbáltam saját kézzel. Na az egy örökkévalóságig tartott volna, ezért a kézi habverővel kevertem ki. Ezzel a legjobb!
A formanyomást is kétféleképp próbáltam. Először keksznyomóval, de az gyorsan megadta magát, majd sima zacskóba tettem, levágtam a sarkát és próbáltam kis csomókat nyomni a sütőpapírra. Többé-kevésbé sikerült is. :)
Kb 30 percig sütöttem közepes lángon. A sütő aljába természetesen tettem egy tál vizet is, hogy szépen feljöjjenek a kis "gombócok". :)


Vaníliakrémmel és tejszínhabbal töltöttem.

Jó étvágyat hozzá!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése