Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2013. január 28., hétfő

Itt vagyok!

Annyira nagyon nem tűntem el, csak sok minden változott az életemben, életünkben.

1. Sajnos a gyerekeket be kellett íratni napközibe - ez nekem sajnos, mert még nem tettem túl magam rajta. Hiába, egyszer ez is sikerülni fog, de abban biztos vagyok, hogy hosszú folyamat lesz! Egyszerűen képtelen vagyok itthon bármit is csinálni a megszokott tempóban! És, hogy miért kellett??? Tavasszal bővíteni kell az ebédlőnket, így nem akkor, közvetlen előtte akartuk őket beíratni.

és most jöjjön egy örömtelibb hír:

2. A fenti hírrel egyidőben egy örömteli hír is ért. Bekerültem a Yabo Kreatív Csapatába. A múlt héten jelent meg az első cikkem is a bemutatkozó albumomról.
Ez legalább egy kicsit leköt, ha Csongor alszik.

De nem szeretnék rólatok elfelejtkezni! Igyekszem jönni, kicsit sűrűbben!

Erika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése