Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2012. december 31., hétfő

Raffaelló

A gyerekek egyik nagy kedvence a házi raffaelló. Mi tagadás, én is imádom!

Hozzávalók:
30 dkg cukor
1 cs. vaníliás cukor
30 dkg kávékrémpor
30 dkg + 10 dkg kókuszreszelék
25 dkg margarin
1 dl víz
sótlan mogyoró
ételfesték: zöld, piros

Az 1 dl vízből, a van.cukorból és a cukorból szirupot főzünk. Amikor teljesen felolvadt a cukor, hagyjuk egy kicsit hűlni, majd tegyük bele a margarint. Ha teljesen kikavartuk, akkor öntsük bele a kávékrémport, és a 30 dkg kókuszreszeléket. Alaposan keverjük össze - vigyázat kissé nehézkes! Ezután tegyük hidegre, hogy könnyen formázható legyen.
Általában este szoktam készíteni, majd másnap formázom. A golyók közepébe 1-1 szem mogyorót teszek, amihez a mogyorót a gyerekek szokták törni. Most, hogy karácsonyra készült, így ételfestékkel festettem azt a kókuszreszeléket, amiben megforgattam a golyókat. A fiúk teljesen odavoltak érte! Mivel nem sikerült minden szemet egységes színűre festeni, így maradtak benne fehérek is, ezáltal még különlegesebb volt a színe.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése