Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2012. november 7., szerda

Pizzás szivecskék

Tegnap este pizza volt a vacsora. Mivel egy nagy üveg paradicsomszószt bontottam fel, így rengeteg pizzaszószt tudtam készíteni. Ennek a maradékából ma pizzás szívecskéket gyártottam. Botond pizzás csigát akart a maradékból, míg Hunor kakaós szívet, mert ezt látta a szakácskönyveim egyikében. Ezért, hogy mindkettőnek igaza legyen, megszületett a pizzás szívecske. :)
 A formázás ötlete Limarától származik.



Felhasználtam:
3,5 dl tej
2 dkg élesztő
1 ek cukor
50 dkg liszt
25 dkg öregtészta
2 tk só

A pizzaszósz saját recept, természetesen saját termesztésű paradicsomból. :)

Szósz:
bazsalikom
oregánó

cukor
bors
paradicsom szósz (Paradicsom felkockázva, sűrűre főzve, héját kiszedve.)
sok fokhagyma

Mivel mindig a szám íze szerint készítem, így fogalmam sincs, miből mennyi kell. :)

 Elkészítés:
A hozzávalókat a kenyérsütővel jól kidagasztom, ez 20 perc összesen, majd kelesztő tálban a duplájára kelesztem. Ezután 12 db-ra vágom, és hosszúkás lapokat nyújtok belőlük. Megkenem a pizzaszósszal, feltekerem, majd kettévágom úgy, hogy az egyik végén 1-2 cm-t egyben hagyok. A két szárat befelé tekerem. További kelesztés után tojással lekenem, és megszórom sajttal.





Jó étvágyat!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése