Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2012. augusztus 23., csütörtök

Müzlis palacsinta ribizli lekvárral

Tegnap sütöttem egy kis palacsintát - lévén, hogy most nem rendeltünk ebédet /"hála a SZÉP kártyának"/. Mivel a múltkor is szép számban fogyott a müzlis változata, így most időben rajtoltam a képkészítéssel. 

Szégyen, nem szégyen a palacsinta tésztát a mai napig receptből készítem. Egyszerűen nem tudom csak úgy kikeverni! :) Hiába, a legegyszerűbb dolgok a legnehezebbek! :D


Hozzávalók 12 db-hoz:
20 dkg liszt
4 dl tej
csipet só és cukor
2 tojás
1-1 marék müzli, aszalt gyümölcs

Minden alkalommal dupla adagot készítek, mert gyorsan elkopik. Bár néha lehet, hogy hármat kellene! :)
Adagonként csak 1 db tojást használok.
Mivel müzliset készítettem, ezért roppant egyszerűen csak beleszórtam egy marék müzlit, az egyébként vastag palacsintatésztára. Azt az oldalát, amire rászórtam a müzlit, éppen csak addig sütöm, míg a magvak meg nem pirulnak egy kicsit. Bármilyen házi lekvárral ehető. Nálunk most nagy a választék, mert van ribizli-, meggy-, cseresznye-, bodza lekvár és bodzazselé is.

A vegetáriánusok az alábbi recept alapján készíthetik:

Hozzávalók:
20 dkg liszt
4 dl rizstej
csipet só és cukor
kurkuma
1-1 marék müzli, aszalt gyümölcs

Fázisfotók:
Vastagon öntöttem bele a serpenyőbe, és azonnal rászórtam a müzlit.

Így néz ki, ha megsül.
Lekvárral megkenve, feltekerve.
Mivel elég vastag, és magvak vannak benne, ezért nem célszerű félbehajtani, mint a hagyományos palacsintákat, mert elszakadnak, eltörnek.

Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése