Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2011. december 11., vasárnap

Lenmagos hot-dog kifli

 A héten hot-dog kiflit sütöttem a fiúknak. Mivel vettem fél kiló lenmagot, így mostanában szinte minden péksütire szórok belőle. :) Nagyon finom! És ráadásul takarékos, mert nem kell sok belőle.

Hozzávalók

20 dkg liszt
20 dkg kenyér liszt
2,5 dkg élesztő
1 ek cukor
2,5 dl langyos tej
0,5 dl langyos víz
1 ek olaj
2 tk só

Az igazat megvallva, nekem elég lágy lett a tésztája, így kb +10 dkg-t tettem hozzá. Úgyhogy szívem szerint fél kiló lisztet használok legközelebb, amit persze lehet keverni. :)
Nem lett az a szép bolti kerek forma, de az íze magáért beszél! :) Botond ezt vitte tízóraira is az oviba.

Andi, legközelebb felteszem - csak neked - a pirított tészta levest! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése