Mert csak az a jó, amit én csinálok és készítek a családom számára!

2011. szeptember 17., szombat

Sziasztok!

Már jó ideje foglalkoztat ez a blog. Most mégis arra az elhatározásra jutottam, hogy belevágok. Nem kell valami komoly, eget rengető dolgokra gondolni! Általános, kedvenc, és új próbálkozásaim szeretném bemutatni. Az alapötlet Ildikó barátnőmtől származik. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer én is indítok egy majdnem gasztroblogot, ami valahol mégis az. :) Nem vagyok profi a konyhában, hanem csak egy egyszerű háziasszony, aki szeret sütni-főzni, ezért kérlek, nézzétek el, ha hibázok!

Az építő gondolatotokat előre is köszönöm!

A fő vezérfonalam mostanában a tízórai kérdéskör, mert sajnos nem lehet már csak tízórait rendelni nálunk, ugyanis csak akkor járna, ha ebédet és uzsonnát is kérünk. Ezért inkább saját magam álltam neki a tízórai minél változatosabb összeállításához. Így gyakran láthattok nálam péksüteményeket. Próbálok minél többfélét felkutatni, majd elkészíteni, és bemutatni nektek. Remélem számotokra is hasznos és élvezhető lesz!

A hozzászólást úgy állítottam be, hogy bárki hozzászólhat Google vagy egyéb regisztráció nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése